torsdag 9 september 2010

Blues

En applåd till mig som har lyckats göra absolut ingenting hela dagen, stående ovationer tack!




Det ända jag lyckats åstakomma var att laga mat, gå till netto och handla och sedan ta mig ordentligt i kragen för att gå till Vickans jobb. Jag älskar Vickans jobb! Hon ger mig öl och skriver upp det på hennes nota och sen serveras man mäkta bra musik. Det är en bluesbar och på torsdagar har dom ett band som kommer och jammar som är grymma. Jag satt och dräggla över en karl men han hade tydligen barn och hela baletten..
Iaf så var det hur nice som helst och jag planerar att bli stammis, tack bluesbaren för göddigt häng!


Laura pratade om att det ända hon verkligen saknar från köttätarvärlden är blodpudding, så jag köpte och lagade det bara för att retas, puss kompis.


3 kommentarer:

  1. oj va fint du gjorde det, värsta lyxen! gillar allt! förutom blodpuddingen o baconet hähä

    SvaraRadera
  2. BLUESBAR! OMG, me want. jag kommer o joinar bluesbaren snart. ok?

    SvaraRadera
  3. Snyggaste mensklumpen i mitten - blod som blod. moahahah. ses sen snygging!

    Babbsen

    SvaraRadera