onsdag 15 september 2010

Super kiwi

Igår inträffade ett mirakel här på disponentgatan 7. Något jag har haft som en dröm så väldigt länge nu men trott innerst inne att det var omöjligt att uppnå. Har växt upp med en klump i magen, sten i bröstet och en djävul sittandes på min vänstra axel som talat om för mig att jag minsann inte duger som jag är.

Djävul-
Mathilda Södertröm du är en misslyckad tragisk person och den dagen du dör kommer änglarna sjunga den vackraste melodi och hela världen kommer att bli översvämmat pågrund av alla glädjetårar som kommer att spillas för att du äntligen har lämnat oss!

Jag-
Aosch, det var väl ändå lite hårt?

Men igår hände det, dagen D, jag lyckades med mitt mission och djävulen förvandlades till en snäll ängel som sitter på min högra axel istället. Igår hände det, jag klarade det.
Jag lyckades vända  en pannkaka !

1 kommentar: