fredag 24 september 2010

Ensam i Malmöt

Bummer! Skulle boka en biljett hem och var sådär vråltaggad på att få kramas lite med alla hjärtan där hemma men blev total snuvad mitt framför näsan på den sista platsen på tåget. Tröstar mig med att Laura får med sig en flaska av mammas fläderblomssaft och förhoppningsvis ett par favvis-byxor ner till skånelandet på söndag!

Bjöd in mig själv på brunch hos jabban imorgon också så idag ska jag baka ostmuffins hade jag tänkt.
Nu har jag börjat storstäda och klockan fem ska jag på ett danspass på friskis. Igår testade jag btw yoga för första gången i mitt liv och kände mig alldeles brutalt andlig och lugn. Det var göddigt så det får nog bli en torsdagstradition!

Tänkte skänka mig själv ett par nya jeans med för att jag har varit så duktig på mina två intervjuer, ett par svarta tror jag.

ÖHM, städa var det ja..
Sen tonfisksallad och ikväll ska jag nog göra mig en fet jävla pizza och bara vräka i mig.

Vilka härliga borrar jag har på den här bilden!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är fin på den här bilden. Puss mamma

    SvaraRadera