tisdag 22 juni 2010

AAaaaAAa

Local Natives strömmar ur högtalarna och fyller hjärtat mitt med glädje, så jäla vääärt! :D  Musik kan verkligen höja humöret och sänka en stressad puls och ett bultande hjärta från brutal pump till normal pump.
I lördags åkte jag till cilla lundin på kvällen och hängde gäng. Vi drog sen till pitchers för att sjunga kareoke men bara hilde som vågade sig upp till sist, hon var fenomenal såklart : ) Vi drog till platå istället och dansade oss svettiga och trötta tills det stängde. Jag tänkte att jag äntligen skulle komma i säng normal tid och skippa efterfest när jag lite längre upp på gatan sprang in i en hel drös med härliga människor som tyckte att jag skulle följa med till henko och fortsätta partandet. Så det gjorde jag.. Det blev kvalitétshäng, gin och dansdansdans! Jag och filip intog källaren och varsinn säng och sen sov vi.

På söndagen var det kalas för världens finaste farfar. Grillad lax och maaassa jordgubbar och glass satt fint i bakiskistan ! Cykelicyklade sen in till stan och hängde med fina julia falk, såg på en skit dålig film och somna lite i soffan. Igår jobbade jag på posten sen slappishäng med sagga och megge. Dagen till ära hade megge vart och köpt en fiiinfin bakiskista på ikea som alla hennes bakiskläder ska få hänga i, jättefin!
Idag har jag hängt med mina underbara ungar på dagiset och pysslat på mitt rum, imorgon blir det jobb på dagiset igen och snart är det midsommar, längtar !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar