onsdag 9 juni 2010

kiwiprojektet - BIG NONO

Har ett viktigt och intressant kiwiprojekt på G ! Kommer bli grymt säger jag men ska nog inte berätta för någon, kommer väl troligtvis komma upp på fyllan men jag ska inte bli full innan midsommar så jag har nästan tre veckor på mig att hemlighålla det :D


Nu ska jag till simhallen och simma fram och tillbaka i basängen, så jävla tråkigt egentligen men det regnar ju.
Sen ska jag hem och laga spenatsoppa med ägghalvor, serri har inte käkat det sen jag var typ fyra år på dagiset. Kommer ihåg att jag tyckte det var göddigt som fan så nu ta mig tusan står det spenatsoppa på matsedeln för kvällen!






FREDENS

2 kommentarer:

  1. TEASER!!! nu blev jag ju jättenyfiken!

    SvaraRadera
  2. vadå för hemligt? snälla kan inte jag få veta? snäääääääääääääälla

    SvaraRadera