onsdag 2 juni 2010

Last blog standing

Ett sista försök till en lyckad blogg, tredje gången gillt hoppas jag på.
Känner mig inspirerad att dela med mig av mitt otroligt intensiva och intressanta liv!
På tv:n gör dom sushi men jag ska göra nötfärsbiffar och massa ugnsbakade rödbetor.
Just nu går jag mest omkring och längtar till augusti, kommer hända så mycket kul och spännande den månaden.

TILL EXEMPEL :

- Flytta till malmö
- Starta världens bästa sy- och matkollektiv med Vickan
- Cykelsemester med Laura utmed stränderna i Österlen
- Brutala mängder öl och stört bra häng på malmöfestivalen

Bästa fjärilshänget i min mage när jag tänker på det!


  • Dagens klapp på kinden går till alla mina dagisbäbbar som är finast på jorden
  • Dagens käftsmäll går till att sätta sig i bilen efter att den har stått i solen hela dagen


FREDENS

1 kommentar: