måndag 7 juni 2010

yummi

Brutal bra häng hemma hos sagga hela dagen igår som började med lite solande och kaffehäng på stensättaregatans innergård. Äta upp resterna av min hembakta ananaspaj på två sekunder och sen upp för att laga pasta carbonara och dricka fläderblomsdryck. Vidare till saras säng för den givna eftermiddagssömnen och sedan bli väckt av underbar popcorn lukt, ta sig till soffan och avnjuta ett gossip girl avsnitt och vräka i sig perfekt salta popcorn. TACK FÖR DET !

Väl hemma fick jag besök av en mycket efterlängtad sofia gylling som är hemma på linköpingsvisit, jag är överlycklig !

Idag sov jag länge på grund av mobilförlust, hade ingen väckarklocka..
Upp och ringa jobben för att meddela att dom inte kan nå mig och sedan vidare till bästa elisabeth där det blev timmar av prat om allt mellan himmel och jord med henne och lindholmskan. Kaffe och kardemummabulle hann vi såklart också med !

Nu har jag lagat min topp tre godaste maträtt någonsin och avnjutit den framför CSI, gött!
Nötfärsbiffar med philadelphia, färsk basilika och vitlöksfyllning, ungsbakad färskpotatis, grönsakssalsa och världens godaste sås.











FREDENS

1 kommentar: