onsdag 2 juni 2010

Åh du ljusa sommar

Tog bilen ner till stan och hängde lite bra gäng i sommarljuset. Brutalt skönt med ljusa kvällar och slippa all onödig extra trötthet som mörka vinterkväller bidrar till. Nu ska jag skriva en matsedel till mig själv för några veckor framöver, tänker inta malmö som en ny människa. Ingen mera kiwi utan kommer i framtiden se till att bli tilltalad som Mathilda! Inte när jag är i linköping of course, då kommer jag tillbaka till mitt gamla jag men i malmö ska jag nog försöka vara någon annan, försöka vara Mathilda. Nu slår jag minnsann näven i bordet, tar mig i kragen, ser till att få ändan ur vagnen.. Nu är det allvar!


Imorgon ska jag simma och sen hänga med min bästa kompis, sen lite senare ska alla andra kompisarna också joina och jag kommer vara lycklig.






FREDENS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar